Arhiv Značk: splet

oglaševanje z google adwords

Google oglaševanje, spletna motivacija

Google oglaševanje je spletna motivacija povpraševanja s strani ponudbe.

Ponudba in povpraševanje sta pojma, ki človeštvo spremljata od najstarejših časov do današnjih dni. Za svoje aktivnosti je človek na eni stani moral imeti ustrezne pogoje. Na drugi strani pa je preko svoje ustvarjalnosti pogoje lahko nudil pogoje za delovanje drugim osebam. Izmenjava je potekala skozi zgodovino na različne načine. Za razliko od aktualne izmenjave, v preteklosti izmenjava predvsem ni bila tako množična, aktivna in intenzivna. Veliko je k množičnosti, aktivnosti in intenzivnosti prispeval splet. Posebno vlogo pri tem ima danes Google oglaševanje. Gre za storitev, ki temelji na uporabnosti spleta. Uporaben internet ima danes svoje značilnosti in zahteve. informacije oziroma cilj iskanja, mora biti uporabniku spleta na voljo hitro, na kakovosten način z kakovostno vsebino. Hitrost je pri tem domena tehničnega področja, ter je odvisna od tako uporabnika kot tudi zunanjih dejavnikov. Pri kakovosti načina podajanja vsebin je domena razdeljena na tako uporabnika kot zunanje dejavnike. Kakovostna vsebina pa je predvsem domena zunanjih dejavnikov. Razne v primerih, ko uporabnik spleta postane sam zunanji dejavnik. Možnosti, da uporabnik spleta postane zunanji dejavnik je veliko. Obstajajo tako enostavne možnosti in izvedbe, kot tudi bolj zahtevne in kompleksne možnosti in izvedbe. Dostop do spleta in spletnih vsebin je največkrat enak ali podoben pri vsakem obisku. V tem je Google oglaševanje mnogokrat uspešno že na samem začetku. Dovolj je zgolj uporabiti splet, pa je takoj jasno, zakaj je Google oglaševanje uspešno že v osnovi. Obetajo seveda tudi individualni načini, kjer Google oglaševanje nima takšnih možnosti za uspeh. Vendar je Google oglaševanje naravnano na množičnost, kar pomeni, da računa predvsem na dobro obiskanost. Na obiskanost pa lahko vplivajo številni drugi dejavniki. Tako je vsebina in optimizacija pomembna lastnost obiskanih spletnih strani. Nista pa vsebina in optimizacija edina dejavnika.

Google oglaševanje je mnogim ključ do uspeha.

Več

Naročanje preko spleta

Eno izmed najpogostejših tipičnih opravil, ki se zgodijo preko interneta med podjetji, je ponavadi naročilo. Gre torej za željo, da nekdo nekaj za nas naredi – bodisi, da pripravi ponudbo, pošlje izdelek, opravi plačilno transakcijo, ali pa pridobi neko informacijo, naroči obisk, ipd.

 

Včasih so se ta naročila izvajala izključno v živo, nato pa tudi pisno preko pošte. S telefonom so bile te aktivnosti še bistveno bolj olajšane, nadalje pa še posebej s faksi. Največji preskok pa je bil storjen s pojavom interneta, ki je izvajanje transakcij naredil bistveno bogatejši, hitrejši in učinkovitejši.

 

Od prvih relativno rudamentarnih spletnih strani, kjer so bile informacije več ali manj samo prikazane (med drugim tudi kontaktne – kot npr. telefon in naslov), smo prešli v obdobje, ko je ravno internet postal ključni komunikacijski kanal – preko spleta – a hkrati tudi preko različnih oblik spleta – bodisi preko mobilnih telefonov, tablic, in ne le samo preko namiznih in prenosnih računalnikov. V zelo bližnji prihodnosti nas čaka še razširitev različnih drugih naprav, ki bodo vse povezane z internetom in bodo sčasoma omogočale čedalje večji nabor komunikacij in medsebojnih povezav, kakor tudi povezav z raznovrstnimi storitvami, katerih si morda vseh dandanes še ne moremo prav dobro predstavljati. Že danes namreč obstajajo na trgu očala, ki so povezana z internetom (Google Glass), ravno tako pa tudi take ure (Samsung Gear), internet je že integriran v nadzorne zaslone v avtomobilih (npr. v Tesli in drugih), tu pa je potem še ogromno število drugih naprav, ki so navadnim potrošnikom bolj skrite, a bodo predstavljale pravo revolucijo, ko bodo uspele izraziti svoj polni potencial.

 

Kar je nujno za uspešno poslovanje podjetij je, da si vzpostavijo čim več tovrstnih kanalov, ki jim omogočajo naročanje preko spleta v različnih oblikah. Jedro vseh teh načinov, je ponavadi spletna stran, ki se nato prikazuje v različnih oblikah (ali pa strežnik le servira določene podatke programski opremi v drugih pojavnih oblikah).

 

Več si preberite na tej povezavi.

optimizacija spletnih strani spodbuja prodajo

Penguin update, spremembe na spletu

Penguin update je bil prvič predstavljen pred nekaj leti, prinesel pa je mnoge spremembe v uporabi spleta.

Optimizacija spletnih strani je v tesni navezi z
penguin update. Tudi blogerjem je penguin update poznan. Namen penguin update je ločevanje med dobrimi in manj dobrimi spletnimi vsebinami. Optimizaciji penguin update prinaša koristi, saj med vsemi spletnimi stranmi na spletu bolje uvršča dobre kot slabe. Penguin update dobre spletne strani uvršča na visoka mesta, slabe spletne strani pa penguin update uvršča niže. Optimizacija spletnih strani ima za cilj boljšo prepoznavnost in gledanost spletnih strani.
Prepoznavnost spletnih strani se prepoznava kot obiskanost spletne strani. Za razvijalce spletnih strani je pomembna tudi vrsta drugih parametrov kot je recimo čas obiska spletne strani. Na ta način se da dokazati čas gledanosti vsebine spletne strani, zanimiva pa je za oglaševalce. S tem upajo, da bo gledanost dosegla tudi promocijo njihovih izdelkov ali storitev, ali kakšne druge vsebine. Spletni marketing je v zadnjem času pridobil na veljavi. Pogojeval ga je razvoj spleta. Predvsem je razvoj potekal v deželah, kjer je splet bil prej dostopen širšim množicam. Širše množice so predstavljale med drugim tudi potencialne kupce izdelkov ali storitev. S tem se je ponudila priložnost za oglaševanje. Sam način oglaševanja je moral biti usmerjen in naravnan na pravila delovanja spleta. Obiskovalci spleta na njem iščejo razne vsebine. Pot do vsebin oziroma kako pridejo do spletnih strani je za razvijalce zelo pomembna. S tem ko poznajo pot do spletnih strani lahko nanjo vplivajo. Namen takega vlivanja je v tem, da se na ta način obiskovalca usmeri do njihove vsebine na spletu. V ta namen so bila razvita mnoga orodja in pristopi, ki so omogočali usmerjanje in večanje pozornosti uporabnikov spleta. Njihova uspešnost je različna, predvsem je bila različna sprejemljivost za obiskovalce spleta.

Penguin update je do današnjih dni doživel nadgradnje.