Arhiv Značk: marketing

marketing, content

Vsebinski marketing pomaga izboljšati vsebino

Vsebinski marketing omogoča, da spletna stran postane berljiva in zanimiva.

Spletni strani vsebinski marketing omogoča, da pridobi obiskovalce, da na njej ostanejo ter izpolnijo cilje lastnika spletne strani. Pridobiti obiskovalce v vedno ostrejši konkurenci ni enostavno, težko je tudi uspeti kot alternativa uveljavljenim spletnim stranem. Navade obiskovalcev spletne strani so velikokrat kot železna srajca, ki se le malo spreminja. Obiskovanje je dodatno postalo velikokrat folklora, iskanje novih spletnih straneh pa v mnogih primerih bolj naključje kot praksa. Alternative seveda nimajo zaprtih vseh vrat, rešitev je prav vsebinski marketing. Ker so uveljavljene spletne strani velikokrat zaležane od uspeha, ima alternativa prav v tem dejstvu priložnost. Vsebine uveljavljenih spletnih strani so velikokrat monotone, ker je sprememb zaradi uveljavljenosti manj oziroma ni izražena potreba po njih. Dinamičen trg za razliko vedno išče novosti, zato uveljavljene spletne strani velikokrat utonejo v pozabo. Za vsebinski marketing obstajajo številni primeri dobre prakse, poznamo tudi številne spremembe na trgu. Nekdaj veliki igralci na spletu so dobili alternative, te so jih počasi nadomestile ter prevzele njihov položaj in delež na trgu. Njivo položaj in delež pa ni samoumeven in večen, saj vsebinski marketing nudi priložnost tudi drugim. Izboljšave so možne na tisoč in en način, zavedati se je zgolj treba možnosti. vsebino na spletu je mogoče predstaviti na različne načine, sodobna tehnika ponuja našteto možnosti dodane vrednosti. Primer je besedilo ter slikovno oziroma video spremljajoč material. Slikovno gradivo lahko vsebinski marketing najde tudi na prostem trgu, za razliko od uveljavljenih igralcev ga ponudi preprosto več. Podobno velja za video vsebine in material, ki velikokrat pove več kot tisoč besed. In veliko število obiskovalcev spleta preprosto raje pogledajo video vsebino, kot se mučijo s prebiranjem obsežnih vsebin. Mnogi vsebine brez video materiala preprosto preskočijo ter poiščejo ustrezno alternativo.

Vsebinski marketing je ponudba vsebine spletne strani z večjo dodano vrednostjo.

marketing, content

Vsebinski marketing, povpraševanje po vsebini

Vsebinski marketing je napredno trženje .

Napredno trženje se kaže v spremembi, ki jo je vsebinski marketing dosegel. Lahko bi tudi rekli, da je bil posledica. Pred tem je marketing sodobnega tipa temeljil na količini ponudbe. Za uspeh je bila dovolj ponudba, proces odločanja je bil enostaven in hiter. Vendar so se zgodila tudi negativna presenečenja, zato mnogi danes želijo pred odločitvijo vedeti več o ponudbi. Ljudje se vedno bolj zavedamo pomena informaciji, vsebinski marketing na tem pravzaprav temelji. Ko sodobnega človeka zanima določen izdelek ali storitev, se želi o lastnostih prepričati. Napredek se kaže v tem, da je vedno več oseb sposobno samostojno ugotoviti, kakšno napredno trženje, z določeno izbiro dobijo. To je še korak naprej od sposobnosti kritičnega odnosa do oglaševanja. Vemo, da je oglaševanje predvsem izpostavljanje pozitivnih lastnosti, sodobno povpraševanje poleg tega vedno bolj zanimajo tudi ostale lastnosti. tako postaja vedno bolj pomembno imeti informacije o poprodajnih storitvah in ustrezna zagotovilaSodobno oglaševanje mora temu primerno iskati nove poti in nove načine. Gre za pomembne premike, ki jih aktualno trženje doživlja. Klasični načini trženja so v tem primeru zgolj motivacija za vsebinski marketing. Ker ima povpraševanje možnost o ponudi izvedeti več, to tudi izkoristi po svojih zmožnostih. Izvedeti več o ponudbi je mogoče predvsem takrat, ko gre za razširjeno in znano ponudbo. Koristne informacije so različne, najbolj pa koristjo tiste, katere so pridobljene na podlagi praktične uporabe. Koristne informacije vsebinski marketing lahko ponudi povpraševanju predvsem na večjih tržiščih ter na specifičnih tržiščih. Večja tržišča so po ekonomski logiki upravičena do večjega števila informacij. Poleg tega lahko pridobi ponudba številne druge koristi. Podobno velja za specifične trge. Tem mora vsebinski marketing podobno kot klasični pristop, posvetiti večjo pozornost, ima pa zato priložnost pridobiti boljšo nagrado.

Vsebinski marketing je pozitivno vplival na splet, njegovo uporabo ter trženje sodobnega časa nasploh.

Naročanje preko spleta

Eno izmed najpogostejših tipičnih opravil, ki se zgodijo preko interneta med podjetji, je ponavadi naročilo. Gre torej za željo, da nekdo nekaj za nas naredi – bodisi, da pripravi ponudbo, pošlje izdelek, opravi plačilno transakcijo, ali pa pridobi neko informacijo, naroči obisk, ipd.

 

Včasih so se ta naročila izvajala izključno v živo, nato pa tudi pisno preko pošte. S telefonom so bile te aktivnosti še bistveno bolj olajšane, nadalje pa še posebej s faksi. Največji preskok pa je bil storjen s pojavom interneta, ki je izvajanje transakcij naredil bistveno bogatejši, hitrejši in učinkovitejši.

 

Od prvih relativno rudamentarnih spletnih strani, kjer so bile informacije več ali manj samo prikazane (med drugim tudi kontaktne – kot npr. telefon in naslov), smo prešli v obdobje, ko je ravno internet postal ključni komunikacijski kanal – preko spleta – a hkrati tudi preko različnih oblik spleta – bodisi preko mobilnih telefonov, tablic, in ne le samo preko namiznih in prenosnih računalnikov. V zelo bližnji prihodnosti nas čaka še razširitev različnih drugih naprav, ki bodo vse povezane z internetom in bodo sčasoma omogočale čedalje večji nabor komunikacij in medsebojnih povezav, kakor tudi povezav z raznovrstnimi storitvami, katerih si morda vseh dandanes še ne moremo prav dobro predstavljati. Že danes namreč obstajajo na trgu očala, ki so povezana z internetom (Google Glass), ravno tako pa tudi take ure (Samsung Gear), internet je že integriran v nadzorne zaslone v avtomobilih (npr. v Tesli in drugih), tu pa je potem še ogromno število drugih naprav, ki so navadnim potrošnikom bolj skrite, a bodo predstavljale pravo revolucijo, ko bodo uspele izraziti svoj polni potencial.

 

Kar je nujno za uspešno poslovanje podjetij je, da si vzpostavijo čim več tovrstnih kanalov, ki jim omogočajo naročanje preko spleta v različnih oblikah. Jedro vseh teh načinov, je ponavadi spletna stran, ki se nato prikazuje v različnih oblikah (ali pa strežnik le servira določene podatke programski opremi v drugih pojavnih oblikah).

 

Več si preberite na tej povezavi.

Spletni marketing

Google adwords promocja izdelko ali storitev

Google adwords ali AdWords je storitev podjetja Google. Namen storitve je promocija izdelkov ali storitev . Storitev bazira na ključnih besedah. Ključne besede so pri storitvi pomembne, ker se preko njih sproži oglas za storitev ali izdelek oglaševalca. Storitev ali izdelek oglaševalca se pojavi takrat, ko uporabnik spleta preko iskalnika išče določeno informacijo. Z vnosom ustrezne besede se bo med iskanimi izdelki pokazal oglas za izdelek ali storitev oglaševalca.

Na našem trgu je Google adwords na vodilnem mestu med spletnimi oglaševalci. V primerjavi z državami Evropske unije je spletno oglaševanje prek storitve Google adwords majhno v smislu obsega oglaševanja prek spleta. Majhno oglaševanje prek spletne storitve Google adwords v Sloveniji je posledica manjšega števila prebivalcev v primerjavi z bolj oziroma najbolj poseljenimi deželami Evropske unije.

Google adwords kljub priljubljenosti še ne pomeni nujno pogoj za uspeh izdelka ali storitev . Za uspešno prodajo izdelka ali storitve na trgu mora biti Google adwords združen z dobrimi lastnostmi izdelka ali storitev. Dobre lastnosti izdelka ali storitev, ki pomenijo možnost uspeha na trgu so množica lastnosti, ki se zvrstijo od cene, prek lastnosti kot so oblika, uporabnost, zmogljivost, energijska učinkovitost in podobno ter skupek storitev po prodaji. Google adwords v primeru slabe izkušnje z eno od lastnosti ali več lastnostmi v preteklosti, ob ponovnem odločanju za nakup ne bo koristil, saj se bo iskalec z slabo izkušnjo zavestno izogibal izdelka v spletnem oglasu. Slaba izkušnja zaradi katere se bo iskalec s slabo izkušnjo ob ponovnem iskanju izogibal iste blagovne znamke so recimo poprodajne storitve. Slabe izkušnje pri poprodajnih storitvah se lahko tičejo servisiranja in vzdrževanja ali odprave napak v garancijskem roku. Pri servisiranju in vzdrževanju je največ nezadovoljstva na račun neprimerne cene ali nekakovostnih storitev. Podobno velja za popravila v garancijskem roku. Google adwords bo svoj namen dosegel, ko bodo lastnosti ustrezale vsebini v oglasu.

http://www.red-orbit.si/

Marketinška agencija

Marketinška agencija prispeva strategije, ideje in rešitve

Marketinška agencija Marketinška agencija je v letih, ko je prišla tudi nad naše kraje tako imenovana recesija izjemnega pomena. Prav ona nam s pravilnimi prijemi in idejami pomaga tako pridobiti nove kupce, kakor obdržati stare in istočasno dela na tem, da se nam poveča prodaja. Kadar se odločimo, da bomo najeli marketinško agencijo pričakujemo od nje, da razvija vedno nove ideje in programe, ki jih je kar se da uspešno mogoče uporabiti v različnih komunikacijskih kanalih. Marketinška agencija nam mora biti vedno na voljo in vedno znova nadgrajevati svoje ideje, brez,da jo zato vedno prosimo. Marketinška agencija nas mora neposredno voditi in nam stati ob strani, ter nam vedno znova pomagati pri uporabi novih tehnologij in novih medijev. Preden se odločimo za določeno marketinško agencijo je dobro, da pred tem malce preverimo kakšna je njena dosedanja uspešnost in ali so že delali na projektih, ki so vsaj podobni našemu. Dobra marketinška agencija nikoli ne smemo slepo zaupati v vsako vašo idejo, temveč vam mora pomagati s svojimi inovativnimi nasveti, da skupaj izpeljeta pravilno strategijo. Marketinška agencija s nekaj izkušnjami dobro ve, katera je vaša ciljna publika. Včasih je za uspeh dobro, da na pomoč priskoči marketinška agencija.

Več informacij: www.red-orbit.com