Uporabniška izkušnja je koristna, ko tržna aktivnost doseže svoj cilj.
Splet je spremenil in spreminja svet, uporabniška izkušnja igra pomembno vlogo pri spreminjanju navade potrošnika. Kar je na eni strani prednost sodobnega načina trženja, je lahko na drugi strani tudi past. Celoten trg določenega izdelka ali storitve predstavljajo dejanski ter potencialni kupci. Ena pomembnih razlik, ki odloča o tržnemu uspehu, je njihova starost. Čisto drugačna je uporabniška izkušnja osebe stare dvajset let, štirideset let ali šestdeset let. Najstarejše skupine imajo s spletom manj izkušenj, hkrati pa tudi sodobno ponudbo drugače ocenjujejo kot najmlajše mlajše generacije. In seveda obratno: kar je najmlajši generaciji kupcev pri določenem izdelku ali storitvi všeč, najstarejše generacije odvrača od nakupa. Še bolj očitno različna uporabniška izkušnja pa se kaže med generacijama potrošnikov starih dvajset in štirideset let. Starejša generacija predstavlja skupino, ki je še imela priložnost izkusiti klasične načine trženja ter klasične izdelke ali storitve brez pretirane prisotnosti digitalne tehnologije ali celo povsem brez nje. Za mlajše generacije so takšni izdelki ali storitve kratko malo kamena doba. Zato je uporabniška izkušnja mlajše generacije v veliki meri navezana na digitalizacijo v širokem pomenu besede, uporabniška izkušnja starejše generacije pa jo velikokrat razume kot nepotrebno. Obratno daje več prednosti načinom in lastnostim uporabe, ki so jih poznali v preteklosti. Te pa so za mlajše generacije nesprejemljive, kar nas pripelje v zelo zanimiv začaran krog. Za tržnike pomeni to oviro množične prodaje, saj si je z oblikovanjem izdelka ali storitve po okusu določene generacije praktično onemogočil uspeh pri drugih generaciji. V praksi takšne se takšne probleme rešuje tako, da na osnovi enega ali več izdelkov oziroma storitev proizvajalci naredijo dva ali ustrezno število več posameznim generacijam primerne izdelke ali storitve. To je lahko različno upravljanje naprave, ki je v osnovi enaka.
Uporabniška izkušnja igra pomembno vlogo pri trženju.