Adwords oglaševanje je spletna izkušnja globalno zelo velikega števila ljudi.
Splet je danes zelo pogosta dnevna aktivnost, veliko ljudi se z njim dnevno ukvarja. Iskalniki so med največkrat obiskanimi vsebinami, temu primerno danes za mnoge vsakdanja digitalna praksa. Z uporabo iskalnikov iščejo razne koristne in zanimive vsebine na spletu. Zaradi te prakse je Adwords oglaševanje smiselno in učinkovitotržno orodje. Uporabnik lahko poleg njemu primernih zadetkov procesa iskanja, pridobi informacijo, motivacijo ter razne druge dodane vrednosti. Kako bo izkoristil Adwords oglaševanje je zelo odvisno od njega samega, gre za individualno kategorijo. Nekateri bodo takšno Adwords oglaševanje sprejeli z odobravanjem, ter kasneje tudi v večjem ali manjšem obsegu izpolnili cilje oglaševalske aktivnosti. Drugi bodo zapisano vzeli kot informacijo, v naslednjem koraku sledi analiza zapisanega. Mnogi Adwords oglaševanje tudi načrtno ali slučajno prezrejo, ker imajo točno določene bolj ali manj individualne razloge. Načrtno prezrtje je velikokrat praksa oseb, ki imajo točno določene izkušnje iz preteklosti. Ter se zaradi tega ne bodo odločili niti pogledati ponujene reklame. Drugi pa preprosto spregledajo, ker je za njih Adwords oglaševanje novost ter se iz takega ali drugačnega razloga ne upajo klikniti na ponujeno. Ne zdi se jim smiselno pogledati, je za njih novost in podobno. Velikokrat se Adwords oglaševanje preprosto spregleda, ker se mnogim zdi nepotreben droben tisk. Ko dobijo izpisane rezultate iskanja, se delu z oglasi preprosto izognejo. Upoštevati začnejo rezultate, ki so izpisani pod oglasi ali najvišje uvrščenimi zadetki iskanja. Načeloma takšna praksa lahko učinkuje, vendar to ni nujno res v vseh primerih. Ko iščemo dobre in koristne informacije na spletu, moramo najprej pregledati vse ponujene informacije. Če nismo pogledali vse informacije ne moremo vedeti, kaj od vsega med rezultati iskanja je za nas primerno, kaj manj primerno ter kaj neprimerno.
Adwords oglaševanje omogoča oglaševalcem veliko svobode pri oblikovanju oglasne vsebine ter plačilo po učinku.