Spet je tu poletje in z njim, hujšanje

HujšanjeHujšanje je beseda, ki je dobro znana, predvsem vsem tistim, ki se iz meseca v mesec trudijo s tem, da bi odvrgli vsaj kakšen odvečen kilogram. Čeprav se na prvi pogled sploh ne zdi tako moramo vedeti, da je hujšanje proces, ki je za naše telo zelo stresen zato je prav, da se ga lotimo načrtno. V začetku, ko še pripravljamo svoj shujševalni načrt je pomembno, da vemo, da telo nujno potrebuje beljakovine. S beljakovinami vnašamo energijo in v kolikor je le te premalo se nam začne zmanjševati mišična masa, kar pa ne želimo. Hujšanje običajno izvedemo na način, da zmanjšujemo vnašanje ogljikovih hidratov in maščob, nikoli pa ne manjšamo vnosa beljakovin. Pomembno je, da med samim hujšanjem pojemo dovolj mesa, jajc, rib in ostalih kvalitetnih virov beljakovin. Ena izmed najbolj pogostih napak, ki jih počnejo ljudje, ki začnejo s hujšanjem je stradanje. In ne samo stradanje, navadno vzporedno s lakoto začnemo še z napori, ki jih naše telo ni vajeno, predvsem s kolesarjenjem ali s tekom. A  s tem dobimo nekaj kar si gotovo ne želimo, saj pomeni premajhen vnos hrane in prevelik telesen napor le zmanjševanje mišične mase. Zmernost je potrebna tudi za hujšanje.