Arhivi Kategorije: oblačila

Adidas, globalno znana blagovna znamka

Adidas globalno znana blagovna znamka športne obutve, oblačil in dodatkov.

Blagovna znamka Adidas je dobro znana tudi v Sloveniji, saj je bila na trgu nekdanje države ena redkih prisotnih tujih blagovnih znamk športne opreme. Tuja športna oprema je imela v tistih časi omejen vstop na trg, zato takratne športne trgovine niso imele niti približno takšno ponudbo kot današnje. Začetki blagovne znamke Adidas segajo v dvajseta leta dvajsetega stoletja. Ustanovitelj blagovne znamke Adolf Dassler je prve izkušnje z izdelavo obutve pridobival v tovarni čevljev poleg očeta Christopha Von Wilhelma Dasslerja. Prvi proizvodni prostori so bili v mamini čistilnici v Herzogenaurachu na Bavarskem. Po povratku iz vojne se je poslu pridružil mlajši brat Rudolf, podjetje se je imenovalo Gebrüder Dassler Schuhfabrik ali prevedeno Tovarna čevljev bratov Dassler. Preboj na svetovna tržišča je omogočila izjemna marketinška poteza Adija Dasslerja, ki je športno obutev ponudil ameriškemu sprinterju Jesseju Owensu. Ameriški sprinter je na olimpijskih igral v Berlinu leta tisoč devetsto šestintrideset dosegel štiri zlate olimpijske medalje, kar je sprožilo veliko zanimanje za športno obutev bratov Dassler. Brata Dassler sta se po vojni sprla, kar je prineslo dve globalno znani blagovni znamki. Adidas je bila blagovna znamka Adolfa Dasslerja, Rudi Dassler je ustanovil blagovno znamko Ruda, ki se je kasneje dobila ime Puma. Podjetje Adidas je bilo prvič uradno registrirano leta tisoč devetsto devetinštirideset. Danes imata tako Adidas kot Puma še vedno sedež v mestu Herzogenaurach v Nemčiji. Pod blagovno znamko Adidas je danes moč kupiti športno obutev, majice, ure, očala, torbe in druge športne ter z oblačili povezane artikle. Oprema je v nekaterih delih ponudbe specializirana za športe, kot so košarka, nogomet, golf, tek, tenis ter razne druge športe. Poleg klasične športne opreme so priljubljeni prodajni artikli tudi sandali, očala, ure in drugi artikli blagovne znamke Adidas.

Adidas je prepoznavno ime v svetu športa.

Kopalke imajo pestro zgodovino

Kopalke so človeški izum star vsaj dve tisočletji. O tem pričajo poslikave rimske vile na jugu Italije, kopalke na slikah niso nič kaj dosti drugačne od današnjih. Če bi imeli možnost videti slike ob nastanku ali modele za poslikavo, pa bi bile razlike z današnjimi še toliko manj očitne. Na slikah lahko vidimo ženske, ki nosijo kopalke modre in rdeče barve, na nekaterih kopalkah lahko vidimo tudi vzorce ter kopalke z kombinacijo različnih barv za zgornji in spodnji del kopalnega oblačila. Zanimivo pri tem je, da v nekaterih primerih kopalke enobarvne, v drugih primerih pa je zgornji del modre, spodnji pa rdeče barve. Kar pomeni, da so se tudi ljudje pred dva tisoč leti radi poigravali z kombinacijami barv, vzorcev in drugih značilnosti. Tudi japonski tradicionalni fundoshi ni nič kaj sramežljiv pri razkazovanju gole kože. Mnoge sodobne kopalke imajo več blaga ter pokrivajo večjo površino človeške kože, kot tradicionalne japonske izvedbe. Kdaj natančno so nastale kopalke verjetno ne bomo nikoli izvedeli, najverjetneje so bile prej potreba kot danes oblačilo za prosti čas ali športne aktivnosti. Življenje na obali ali v njeni bližini je od časa do časa zahtevalo, da so ljudje morali stopiti v morje ali sladko vodo. V tem primeru so bila klasična oblačila neuporabna, oblačila za aktivnosti v vodi so morala biti v nekaterih primerih tudi drugače pridobljena. Tak primer je tradicionalno nabiranje raznih morskih sadežev ter druga opravila v vodil. Skozi zgodovino so se kopalke tudi zelo spreminjale ter razlikovale od področja do področja. V viktorijanski dobi so bili kopalci praktično zapeti do pasu, ženske sicer nekoliko več kot moški. Na območjih zunaj tega vpliva, pa so prakticirali celo sončenje z čim manj oblačil. V viktorijanski dobi so kopalke ženskam dovoljevale pokazati golo kožo zgolj na rokah, stopalih, na vrhu pa so segale do vratu. Za razliko od tega obdobja so bila pred tem obdobjem pogosta kopanja v kostimu Adama in Eve, vendar od območja do območja zelo različna. Zanimivo pri tem je, da v Združenem kraljestvu do sredine devetnajstega stoletja ni bilo zakona, ki bi prepovedoval kopanja v Evinem kostimu. V drugih delih Evrope se v tem času začenjajo pojavljati zdravilišča, ki so sončenje gole razumela kot zdravilni dejavnik. Poleg kopanja ter gibalnih aktivnost. Manj kot stoletje kasneje imamo že posebna območja, kjer se je bilo mogoče gibati v Evinem kostumu. Na jadranski obali prvo takšno območje nastane sredi tridesetih let dvajsetega stoletja. V tem obdobju so kopalke tudi izraziteje spreminjale. V primerjavi z viktorijanskimi do vratu zapetimi modeli, so se postopoma začeli na trgu pojavljati modeli z vedno manj blaga. Ženske kopalke so bile najprej podobne klasičnim oblekam, v začetku dvajsetega stoletja pa so nemalo prahu dvignile oprijete enodelne kopalke. Toliko več prahu pa so v drugi polovici dvajsetega stoletja dvignile bikini kopalke. Razgalile so večino kože, z izjemo najbolj intimnih predelov. Kmalu pa so se osnovni izvedbi pridružile številne izpeljanke, ki so bolj ali manj zakrivale intimne predele telesa. Danes so poleg njih priljubljene ženske enodelne kopalke, ki se od tistih izpred stoletja ne razlikujejo pretirano. Moška moda kopalk je bolj suhoparna, izvedb je bistveno manj. Paleta izbira sega od klasičnih kopalk do modelov, ki najbolj spominjajo na kratke hlače. V nekaterih primerih te segajo skoraj do kolen, druge so krajše. Izbira je danes dovolj velika, da čisto vsak najde najbolj všečen model. Razlike so v krojih, barvah, materialih, barvah ter raznih drugih značilnostih. Pri izbiri velja vsaj nekaj pozornosti nameniti namenu uporabe. Izbrane kopalke bomo lahko uporabljali kot predvsem plavalno oblačilo ali oblačilo za na plažo, nekateri modeli pa omogočajo tudi širšo uporabo tako na kopnem kot v vodi.

Oglejte si ponudbo kopalk v Nami.

Spodnje perilo, popust dobrodošel

Spodnje perilo ni zgrešen nakup, ko je sezonska razprodaja na vrhuncu.

Spodnje perilo je osnovna garderoba , v uporabi je praktično neprestano. Zato med sezonskimi popusti ali v drugih podobnih prodajnih akcijah z nakupom praktično nikoli ne zgrešimo. Gre za garderobo, ki jo bomo slej ali prej potrebovali. Večino drugih kosov garderobe ne nosimo tako pogosto, dodatno je večja zahteva po ujemanju. Ker je spodnje perilo večinoma skrito očem, ni tako pogosto pomembno ujemanje z drugo garderobo. Vsekakor pa ne smemo pozabiti na osnovne značilnosti, ki odločajo o uporabnosti. Material je ena prvih lastnosti, katera imam pomemben vliv na naše udobje in počutje. V osnovi izbiramo spodnje perilo za športne aktivnosti ter spodnje perilo za preostale, manj aktivne priložnosti uporabe. Pri športnih aktivnostih je pomembno, da koža ostane suha kljub intenzivnem gibanju. Preostale aktivnosti imajo manj intenzivno gibanje, lahko se zanesemo na klasične materiale. V ostalem imamo bistveno bolj svobodno izbiro, če jo seveda prodajne ugodnosti dopuščajo. Velikokrat se zgodi, da je spodnje perilo v omejenih količinah ter izbiri na voljo. Dobimo lahko zgolj del nam primernih lastnosti, zato moramo sklepati kompromise ali se sprijaznit, da za nas ni primerne ponudbe. Kako modro je sklepati kompromise oziroma počakati na druge priložnosti v veliki meri odvisni od nas samih. Nekaterim pri športnih aktivnostih ni posebej pomembno, kakšne estetske lastnosti ima spodnje perilo. Pomemben je material, prileganje, kakovost ter druge lastnosti. Po športni aktivnosti tako ali tako sodi v pralni stroj, uporaba je omejena na trajanje aktivnosti. Redkokdaj je to večji del dneva, kot je to značilno za klasično spodnje perilo. Drugi imajo načelo nakupa, da je najbolje izbrati skladno z potrebami. Takšno načelo je usmerjeno v nakup specifičnih lastnosti, torej se noče sprijazniti s kompromisi.

Dober popust je v takem primeru dobrodošel za spodnje perilo, ni pa dobrodošel v primeru prevelikega odstopanja ponujenega od osebnih zahtev.

lisca

Lisca, modna uspešnost

Lisca je prodajni program, ki ga zaznamuje modna uspešnost

Slog modna uspešnost je slog, ki je lasten ambicioznim osebam. Vedo, da je času
primerna obleka ne le modna, ampak predstavlja osebo, ki je tudi z modnega vidika v koraku s časom. Z izbiro Lisca takšne osebe praktično ne morejo zgrešiti. Za vse letne čase ter tudi posebne osebne priložnosti je vedno v izobilju modne ponudbe. Prednost in veliko udobje je tudi izbira, katera že lep čas obstaja na sodobnem mediju. Preko njega lahko dobimo potrditev, da je Lisca vedno udeležena na pomembnih modnih revijah, sejmih ter drugih odmevnih dogodkih na domačih tleh kot tudi preko meja naše domovine. Ker je Lisca ponudba vedno času primerno posodobljena, lahko ambiciozne osebe izbirajo v velikem slogu. To pomeni, da so lahko že predčasno seznanjeni s tem, kaj bodo modne smernice prihajajoče sezone, ponudba pa tudi kaže kaj bo moč izbrati ter kako je novo ponudbo moč kombinirati med seboj, kot tudi z obstoječo garderobo. Ambiciozne osebe lahko tako svojo obstoječ Lisca proizvodni program v garderobni omari ponovno oživijo ter mu dajo priložnost, da ponovno pokaže vse svoje kvalitete in odličnosti. Izbira na sodoben način omogoča tudi dobro izkoristiti čas z uporabo potenciala sodobne tehnike. Prosti čas, ko se lahko v miru posvetimo izbiri je s tem dobro izkoriščen. Poleg tega pa tudi ponudba Lisca ni izbrana na hitro, po trenutnem občutku, ampak premišljeno v vseh pomembnih podrobnostih. Ponudba v spletni trgovini je za domače kupce dodatno obogatena z darilnimi boni. Kar je mnogim že dolgo znana možnost koristnega darila za razne priložnosti. Obdarovanec bo z bonom lahko prosto izbiral. Z izbiro takšnega darila pa praktično ni moč zgrešiti. Dodatno je na istem nasvetu možno izvedeti nasvete, ki bodo izbirano omogočali vzdrževati in ohraniti v vseh lastnosti v prihodnosti.

Lisca je lahko izbrana preko spletne trgovine.

Majice, čudovito darilo

Majice so lahko čudovito darilo .

Predvsem so ideja za čudovito darilo individualne majice. Tehnike s katerimi je možno izdelati povsem individualno oblačilo so danes vedno bolj napredne in dostopne. Naprednost se kaže v enostavnosti uporabe ter možnostih izvede. Enostavnost se kaže v tem, da je možno velik del potrebnega izvesti samostojno. V nekaterih primerih tudi celoto oziroma najpomembnejši del. Možnost izvedbe pa se danes razvija predvsem v smeri izdelave praktično vsega, glede na pretekla obdobja pa je možno izdelati bistveno več v smislu kakovosti in količine. Tako lahko postanejo majice odlična osnova za darilo, ki bo osebno, imelo bo sporočilno vrednost in seveda pripadajoč učinek na obdarovanca kot tudi pri praznovanju prisotno družbo. Dobro pa je pri tem imeti odlično, izvirno idejo. Včasih te ideje pridejo spontane oziroma preprosto izrazimo brez velikih težav. Preprosto oblikujemo idejo, z njo opremimo majice ter s tem enostavno dosežemo cilj. Idejo in navdih včasih dobimo v okolici ali se rodi spontano. Velko težje je doseči dober učinek, če nimamo ideje ali se med mnogimi idejam ne moremo odločiti. V tem primeru nam lahko svetuje izvajalec. Iz izkušenj bo lahko iz rokava stresel nekaj idej, lahko nam preprosto sporoči, kaj je trenutno priljubljeno, kaj naročniki največkrat izberejo ter poenostavljeno povedano hitro postrežejo z idejo. Do dobrega učinka majice potrebujemo zgolj navesti osnovne želje in zahteve, vse ostalo je stvar dodelave izdelovalca do končnega izdelka. Pri osnovnih željah je potrebno predvsem razmišljati o praktičnih stvareh in lastnostih majice v času uporabe. Kakovost je lahko različna, posledično je različna možna količina uporab ter ohranjanja lastnosti. Vpliv na to ima tudi uporabnik, ki bo podarjeno bolj ali manj pogosto uporabljal. Zagotovo pa ima kakovostna izbira več ponujenih možnosti uporabe.

To vidimo med drugim po svoji garderobi, v njih imamo lahko majice častitljive starost, mnoge tudi zelo radi nosimo.